Retur produse

CONDIȚIILE DE RETUR PENTRU PRODUSELE LIVRATE DE CĂTRE S.C. HUBLO TREND LINE SRL în baza unui Contract la Distanță, prin magazinul online  lamiaborsa.ro

RETURUL IN CAZUL EXERCITARII DREPTULUI DE RETRAGERE DIN CONTRACT

Introducere

  • In cazul in care livrarea produsului/produselor comandat/e a fost efectuata in baza unui contract la distanta, acestea pot fi returnate in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii coletului, fără obligativitatea invocării vreunui motiv, conform O.U.G 34/2014, cu respectarea condițiilor de retur specificate mai jos
  • Conform ordonanței menționate anterior, beneficiați de un drept de retragere din contractul la distanta încheiat cu societatea noastră, HUBLO TREND LINE SRL. Astfel, aveți dreptul de a va retrage din contract, fără a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care dumneavoastră sau o terța persoana indicata in mod expres de către dumneavoastră, alta decât transportatorul, intrați in posesia fizica a produsului/produselor comandat/e
  • Returul poate fi efectuat fără a ne oferi vreun motiv însă, am aprecia in mod deosebit daca ne-ati informa cu privire la cauzele care au determinat retragerea dumneavoastră din contract. In felul acesta noi, la rândul nostru, putem încerca sa eliminam cauzele care au dus la situația creata.

Ce aveți de făcut ? Totul se rezolva in 2 pași

În eventualitatea in care doriți sa returnați produsul/produsele primit/e si sa beneficiați de DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT, trebuie sa parcurgeți următorii pași:

Pasul 1

Trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă  la adresa: HUBLO TREND LINE SRL, Șoseaua Olteniței 21B, Popești Leordeni, Ilfov sau prin e-mail la adresa: retur@lamiaborsa.ro

În acest scop, puteți folosi modelul de cerere de retragere prezentat mai jos. Folosirea acestuia nu este însă obligatorie. Totuși, este necesar sa ne transmiteți toate informațiile la care se face referire in modelul de formular de retragere, inclusiv declarația ca ați citit, înțeles si acceptat politica noastră de retururi cu privire la DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere, menționata la paragraful 1.2

Pasul 2

După primirea cererii de retragere din partea dumneavoastră, personalul nostru specializat va verifica corectitudinea datelor si informațiilor primite.

In cazul in care sunt neconcordante in datele completate de dumneavoastră veți fi contactat/a si veți fi ghidat/a pentru a ne transmite o cerere de retragere corect completata.

In cazul in care produsul/produsele livrate:

  • nu corespund specificațiilor din site (magazinul online)
  • prezinta ambalajul deteriorat semnificativ (in cazul in care primiți un colet deteriorat semnificativ la primirea prin curier, va recomandam sa refuzați acceptarea. Coletul poate fi fotografiat si se poate întocmi un proces verbal împreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie menționata starea necorespunzătoare a coletului la momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrați in posesia fizica a produsului. Orice reclamație ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat in momentul livrării produselor către transportator)
  • sunt nefuncționale (prezinta parți lipsa, componente lipsa, nu funcționează încuieturi, fermoare)
  • sunt livrate in mod eronat (a fost livrat alt produs/e decât cel/e comandate),

costul expedierii returului cade in sarcina societății noastre.

In afara cazurilor de mai sus, returnarea produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastră, in termen de 14 zile de la trimiterea solicitării de retragere din contract. Se recomanda utilizarea aceluiași serviciu de transport ca cel utilizat de către societatea noastră la expedierea produsului/produselor.

In cazul in care acest lucru nu este posibil va rugam sa ne informați cu privire la acest aspect fie in comunicarea privind retragerea din contract, fie ulterior, dar înainte de returnarea produsului/produselor, la adresa de e-mail: retur@lamiaborsa.ro sa așteptați instrucțiunile noastre.

  • In niciun caz nu returnați produsul/produsele prin Posta Romana sau prin alta modalitate de transport fără acordul nostru prealabil.
  • Nu se accepta livrări de retururi cu plata ramburs

Societatea noastră, HUBLO TREND LINE va înapoia contravaloarea comenzii in termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la primirea produsului returnat, daca toate condițiile necesare acceptării returului sunt îndeplinite.

Rambursarea sumelor se va face folosind aceleași modalități de plata ca si cea folosita pentru tranzacția inițiala, cu excepția cazului in care v-ați exprimat acordul pentru o alta modalitate de rambursare.

In orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. In cazul plații numerar la livrare la curier, rambursarea se va face prin transfer in contul bancar transmis de dumneavoastră fie in comunicarea privind retragerea din contract, fie ulterior, la adresa de e-mail: retur@lamiaborsa.ro

Vă rugăm să țineți cont de următoarele aspecte:

  • Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicata, cu modificările si completările ulterioare
  • In cazurile in care doriți sa beneficiați de dreptul de retragere din contractul încheiat cu societatea noastră, produsul/produsele returnat/e trebuie sa fie in aceeași stare in care a/au fost livrat/e (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au însoțit).
  • Nu se accepta pentru returnare produsul/produsele care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesiva si/sau intervenții neautorizate, etc
  • Consumatorul este responsabil doar in ce privește diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si funcționarii produselor
  • In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47): pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le mânuiască si sa le inspecteze in același mod in care i s-ar permite sa-o facă intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol, nu sa îl poarte
  • Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat pe acestea. Acest sigiliu nu este aplicat in mod obligatoriu, prezenta lui fiind in exclusivitate ca urmare a deciziei la nivelul societății noastre
  • Codul de înseriere a sigiliului se regăsește fie pe eticheta atașata produsului, alături de Codul Articolului si Codul Produsului (SKU), fie pe factura emisa, fie in ambele locuri
  • Sigiliul este aplicat astfel încât prezenta acestuia nu împiedica consumatorul sa efectueze manipulările si verificările necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si funcționarii produsului/produselor si chiar probarea acestuia/acestora, după caz
  • Vrem sa fim onești de la bun început si sa va spunem ca sigiliul este aplicat astfel încât, pe de o parte, sa va permită sa faceți toate verificările necesare pentru a decide daca păstrați produsul/produsele, iar pe de alta parte, sa constituie un impediment in cazul in care se dorește purtarea produsului/produselor, contrar bunelor practici așa cum sunt ele menționate in Directiva 2011/83/UE
  • Deteriorarea sigiliului atrage anularea dreptului de retragere, întrucât exista suspiciunea rezonabila de încălecare, de către cumpărător, a Directivei 2011/83/UE, punctul (47)
  • HUBLO TREND LINE SRL poate refuza colaborarea cu cumpărătorii care au abuzat de dreptul de retragere din contract.
  • Notificarea acestora se va face anterior impunerii restricțiilor privind vânzarea de produse si/sau servicii
  • Returnarea banilor se poate face doar într-un cont bancar. Nu se pot restitui bani in numerar
  • In cazul in care doriți un alt produs la schimb, acesta va fi expediat numai după ce produsul returnat ajunge la noi
  • Cererea de returnare trebuie sa conțină datele de identificare ale produsului și ale persoanei care l-a achiziționat
  • Returnarea produselor se face obligatoriu după ce ne-ați notificat în scris si aveți confirmarea din partea noastră ca am primit solicitarea dumneavoastră si este conforma si completa
  • Ne rezervăm dreptul să nu acceptăm primirea coletelor de retur fără notificare scrisă prealabilă
  • Dacă produsul este returnat în altă stare decât cea în care a fost livrat, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial, dacă este posibil, sau, la opțiunea cumpărătorului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia
  • Această clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse de pe site-ul nostru lamiaborsa.ro, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e
  • In toate cazurile de mai sus, cu excepția celui referitor la defectele in perioada de garanție, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si obligatoriu însoțite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibila revânzarea lor, poate genera costuri  de aducere la conformitate/stare inițiala de pana la 100% din valoarea produsului
  • Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila revânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe de readucere a produselor la starea in care au fost livrate
  • Taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea inițiala a produsului. Cuantumul taxei va fi comunicat către client după ce vom recepționarea produselor deteriorate/modificate

RETURUL IN CAZUL APLICARII CONDITIILOR DE GARANTIE

  • Costurile de livrare tur-retur in vederea soluționării problemelor apărute in cadrul condițiilor de acoperire prin garanție sunt suportate de către societatea noastră.
  • Va rugam sa ne înștiințați in prealabil, in cazul in care doriți sa returnați produsul/produsele in vederea soluționării problemelor apărute si care fac obiectul perioadei de garanție, prin trimiterea unei scrisori fie la adresa: HUBLO TREND LINE SRL, Șoseaua Olteniței 21B, Popești Leordeni, Ilfov sau prin e-mail la adresa: retur@lamiaborsa.ro
  • Personalul nostru specializat va va confirma primirea înștiințării si va va îndruma pentru parcurgerea etapelor necesare
  • Va rugam sa nu trimiteți produsul/produsele fără confirmarea primirii înștiințării de retur trimisa de către Dumneavoastră

Descarca formularul de retur

IMPORTANT ! 

PENTRU SOLICITĂRI ÎN CAZUL UNOR PROBLEME ACOPERITE DE GARANȚIE, ESTE OBLIGATORIU SĂ CITIȚI, SĂ ACCEPTAȚI ȘI SĂ VĂ CONFORMAȚI CONDIȚIILOR DE APLICARE A GARANȚIEI.