Livrarea produselor

Livrarea produselor

  • Livrarea produselor este gratuita: livrare, retur si schimb marime.
  • Termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare de la data la care comanda a fost confirmată.
  • Livrările se fac de Luni până Vineri.
  • Coletul va fi expediat la adresa de livrare specificată în comandă.
  • Livrarea produselor se efectuează doar în intervalul orar 09.00-18.00.
  • Vă rugăm ca, în comandă, să specificați o adresă la care veți fi în acest interval de timp.
  • Pentru nemulțumiri legate de serviciile de livrare ale firmelor de curierat partenere, vă rugăm să ne contactați la lamiaborsaro@gmail.com.
  • Nu putem fi ținuți responsabili pentru prejudicii cauzate de întârzieri în livrarea produselor din cauza unor factori externi.
  • condiții meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamități, manifestări de stradă sau alte situații speciale.
  • Nu se efectuează livrări în zilele de Sâmbătă, Duminică, în zilele de sărbătoare legală sau în zilele nebancare.
  • Livrarea produselor este, după caz: gratuită, cu cost total sau parțial.
  • Vom expedia numai prin firme de curierat.
  • În momentul în care coletul a fost predat curierului în vederea expedierii către dumneavoastră, veți primi un E-mail de informare.
  • În anumite ocazii, există posibilitatea întârzierilor din motive care țin de programul firmelor de curierat, cum ar fi, dar fără a se limita la: supraaglomerare, număr mare de comenzi datorat campaniilor promoționale (ex: Black Friday), Sărbători legale, și altele.
  • Toate produsele livrate sunt ambalate în cutii speciale de transport și vor fi însoțite de certificate de garanție.
  • Societatea noastră se va asigura că livrarea se realizează în bune condiții la adresa indicată de cumpărător.
  • Înainte de livrare, există posibilitatea să fiți sunați de către personalul nostru, fie pentru reconfirmarea comenzii fie pentru solicitarea unor clarificări suplimentare.
  • Firmele de curierat nu sunt autorizate de către societatea noastră să permită cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării eventualei contravalori a acestora.
  • În cazul în care doriți să urmăriți stadiul expediției dvs. puteți accesa pagina curierului, folosind numărul expediției (AWB) primit în emailul de confirmare a comenzii.