Retur
DACĂ DOREȘTI SĂ RETURNEZI PRODUSUL/PRODUSELE COMANDATE
Prezentul document este un rezumat în care sunt subliniate câteva din aspectele legate de returul comenzii primite, în cazul în care acest lucru este necesar
Te sfătuim să citești în întregime textele care conțin informațiile complete și care se află în secțiunile “Politica de retur” și “Conditii de garantie”
ATENTIE! - In cazul in care suntem nevoiti sa va rambursam suma achitata aceasta operatiune se va putea face doar prin transfer bancar, in contul indicat de tine, la solicitarea noastra.
Prin urmare fii foarte atent/a la cele de mai sus si nu te sfatuim sa comanzi cu plata ramburs la curier daca nu ai un cont bancar valid al carui/carei titular/a esti.
REGULĂ GENERALĂ
ÎN ORICE SITUAȚIE ÎN CARE DOREȘTI SĂ RETURNEZI COMANDA PRIMITĂ, NU TRIMITE PRODUSELE CU POȘTA ROMÂNĂ !
IA LEGĂTURĂ CU UN REPREZENTANT AL NOSTRU (SECȚIUNEA CONTACT) ȘI URMEAZĂ INSTRUCȚIUNILE PRIMITE.
RENUNȚAREA LA CONTRACT
Ai dreptul să ne returnezi comanda în termen de 14 zile de la data primirii acesteia fără vreun motiv anume. Dar, atenție! Marea majoritate a produselor noastre sunt prevăzute cu un sigiliu. Acesta este astfel dispus încât nu te va împiedica să probezi și să verifici produsul/produsele primite.
NU RUPE ACEST SIGILIU DACĂ NU EȘTI HOTĂRÂT SĂ PĂSTREZI PRODUSUL/PRODUSELE LIVRATE. ÎN CAZ CONTRAR NU MAI POȚI BENEFICIA DE DREPTUL DE RENUNȚARE LA CONTRACT
În cazul în care produsul/produsele livrate corespund așteptărilor tale și dorești să-l(le) păstrezi, poți îndepărta fără grijă sigiliul precum și alte elemente de etichetare. Păstrează totuși eticheta pe care sunt trecute codul de articol și numărul sigiliului precum și certificatul de garanție. Îți vor trebui, împreună cu dovada plătii, pentru a te bucura de acoperirea dată de condițiile de garanție.
Ulterior, pentru probleme de fabricație ce nu ar trebui să apară datorită folosirii și purtării produsului/produselor în mod corespunzător, beneficiezi de garanția de conformitate și comercială.
RETURUL ÎN PERIOADA DE GARANȚIE
Îți sugerăm să iei legătura cu unul din reprezentanții noștri care va prelua și rezolva problema pentru tine. Pentru mai multe detalii citește și secțiunea Condiții de Garanție
MODALITATEA DE RETURNARE
Dacă ai posibilitatea în localitatea ta, prima opțiune este de a ne returna comanda cu aceeași firmă de curierat care ți-a livrat produsul/produsele. Vei primi de la unul din reprezentanții noștri datele noastre de identificare ca și client al firmei de curierat, necesare acesteia din urmă.
Dacă nu există posibilitatea să ne returnezi comanda prin firma de curierat care ți-a livrat-o inițial, verifici ce alte firme de curierat acoperă zona în care te afli. După ce ai intrat în posesia acestor informații contactează unul din reprezentanții noștri pentru a stabili pașii următori.
În cazul în care nu există nicio variantă de curierat rapid în zona în care te afli, contactează-ne și urmează instrucțiunile reprezentantului nostru
Mulțumim,
Echipa La Mia Borsa