GRATUITE: Livrarea, returul si schimbul de produse
Doar produse din piele naturalaPlata cu card sau ramburs la curier
Livrarea produselor
Livrarea produselor
Livrarea produselor este gratuita: livrare, retur si schimb marime.
Termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare de la data la care comanda a fost confirmată.
Livrările se fac de Luni până Vineri.
Coletul va fi expediat la adresa de livrare specificată în comandă.
Livrarea produselor se efectuează doar în intervalul orar 09.00-18.00.
Vă rugăm ca, în comandă, să specificați o adresă la care veți fi în acest interval de timp.
Pentru nemulțumiri legate de serviciile de livrare ale firmelor de curierat partenere, vă rugăm să ne contactați la lamiaborsaro@gmail.com.
Nu putem fi ținuți responsabili pentru prejudicii cauzate de întârzieri în livrarea produselor din cauza unor factori externi.
condiții meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamități, manifestări de stradă sau alte situații speciale.
Nu se efectuează livrări în zilele de Sâmbătă, Duminică, în zilele de sărbătoare legală sau în zilele nebancare.
Livrarea produselor este, după caz: gratuită, cu cost total sau parțial.
Vom expedia numai prin firme de curierat.
În momentul în care coletul a fost predat curierului în vederea expedierii către dumneavoastră, veți primi un E-mail de informare.
În anumite ocazii, există posibilitatea întârzierilor din motive care țin de programul firmelor de curierat, cum ar fi, dar fără a se limita la: supraaglomerare, număr mare de comenzi datorat campaniilor promoționale (ex: Black Friday), Sărbători legale, și altele.
Toate produsele livrate sunt ambalate în cutii speciale de transport și vor fi însoțite de certificate de garanție.
Societatea noastră se va asigura că livrarea se realizează în bune condiții la adresa indicată de cumpărător.
Înainte de livrare, există posibilitatea să fiți sunați de către personalul nostru, fie pentru reconfirmarea comenzii fie pentru solicitarea unor clarificări suplimentare.
Firmele de curierat nu sunt autorizate de către societatea noastră să permită cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării eventualei contravalori a acestora.
În cazul în care doriți să urmăriți stadiul expediției dvs. puteți accesa pagina curierului, folosind numărul expediției (AWB) primit în emailul de confirmare a comenzii.